Automobilul creat de Tesla, care mergea fara nici un fel de combustibil, a fost ”ingropat”, pentru ca ar fi falimentat corporatiile petroliere si Guvernele lumii

Cu sprijinul lui Pierce Arrow-Co. şi al General Electric în 1931, Nikola Tesla, inventatorul generatorului de curent alternativ, a înlocuit motorul pe benzină cu un motor electric de 80 de cai putere (de curent alternativ), neavînd nici o sursă de alimentare externă. Tesla a cumpărat 12 tuburi vidate, unele fire și rezistențe, pe care le-a adunat într-o cutie de 50 cm lungime, 30 cm lăţime şi 15 cm înălțime. Punînd cutia pe scaunul din față de lîngă el, Tesla a spus: “Acum avem energie”.

Fără combustibil clasic, Tesla a condus maşina aceea timp de o săptămînă, atingînd și viteza de 150 km/h. Care a fost sursa de putere care alimenta motorul electric de curent alternativ? Undele electromagnetice despre care Tesla afirma că reprezintă o sursă liberă de energie, fiind prezente peste tot, în cantități nelimitate. Acest automobil, alimentat de un motor pe curent alternativ, atingea viteze de pînă la 150 km/h şi funcţiona mai bine decît orice alt motor cu ardere internă din vremea aceea. Vehiculul a fost testat timp de o săptămînă, interval în care mai multe ziare din Buffalo au acoperit evenimentul. Atunci cînd a fost întrebat de unde vine curentul, Tesla a răspuns „De la toţi eterii din jurul nostru”.

Au fost voci la vremea aceea care au sugerat că Tesla nu era decît un nebun şi că avea ceva legături cu forţele malefice ale Universului. Înfuriat de aceste zvonuri, Tesla şi-a luat misterioasa cutie din maşină şi s-a întors la laboratorul său din New York. După cîte se pare secretul lui a murit o dată cu el. Se spune că Tesla ar fi reuşit cumva să exploateze cîmpul magnetic al Pămîntului. El a reuşit să atragă cantităţi extraordinare de electricitate prin întreruperea acestor linii de forţă sau făcîndu-le să se multiplice. Industria automobilului putea să se dezvolte mașini ecologice.

Un automobil alimentat cu un motor electric ca cel produs de Tesla ar fi avut mai multe avantaje faţă de motorul clasic pe benzină sau motorină: nu făcea zgomot, nu polua chimic, mașina era mult mai ușoară, iar sursa de energie ar fi fost una gratuită!

De ce nu s-au produs mașini cu acest sistem de propulsie? Pentru că marile corporaţii petroliere şi cele de electricitate nu mai cîştigau bani, iar Guvernele nu mai puteau percepe impozite pe benzina sau motorina vîndută. Energia liberă nu putea fi impozitată, ar fi fost ca și cum ar fi taxat aerul.