AGENTIA TURISMULUI A ELABORAT UN PROGRAM DE PROMOVARE A BRANDULUI TURISTIC DE TARA

Agenţia Turismului a elaborat un program de promovare a brandului turistic de ţară, care va fi implementat pe scară largă pînă la sfîrşitul anului viitor cu suportul proiectului USAID CEED II.

Directorul Agenţiei Turismului, Nicolae Platon, a declarat pe 19 martie în cadrul unei conferinţe de presă, că odată cu aprobarea noului brand de ţară anul trecut, simbolul Pomul Vieţii, toate acţiunile instituţiei s-au canalizat asupra promovării potenţialului natural şi antropic al R. Moldova.

“Programul elaborat conţine descrierea situaţiei actuale în turism, cu deficienţele existente şi perspectivele de dezvoltare, oferta turistică a R. Moldova cu indicarea principalelor puncte de atracţie”, a declarat Platon.

Potrivit sursei citate, în luna aprilie va fi organizat în premieră în R. Moldova Forumul Turistic Internaţional, unde vor participa directori ai Agenţiei Turismului din diferite ţări şi unde va fi promovat turismul vitivinicol.

“Drumul vinului, turismul cultural, drumul mănăstirilor, bijuteriile culturale vor fi primele trasee propuse turiştilor străini”, a menţionat Platon.

Sergiu Botezatu, manager de proiecte în cadrul USAID CEED II, a adăugat că SUA susţine dezvoltarea sectorului turismului din R. Moldova din 2012, întrucît “turismul are o importanţă extrem de mare în dezvoltarea unei ţări”.

Pe parcursul anului 2014, structurile de primire turistică din ţara noastră au cazat în jur de 90 mii de turişti, în mare parte din România, Ucraina şi Federaţia Rusă.

02.01.25 - 14:03
01.01.25 - 16:43
02.01.25 - 14:11
01.01.25 - 16:45
02.01.25 - 14:10
04.01.25 - 16:00
03.01.25 - 13:35
01.01.25 - 16:46
02.01.25 - 14:05
04.01.25 - 15:48
06.01.25 - 12:13
02.01.25 - 14:07
04.01.25 - 15:53
05.01.25 - 12:25
03.01.25 - 13:31