CEREREA OFERTELOR DE PREȚURI

Achiziție de lucrări
MD-PIU-NORLD-499566-CW-RFQ
Proiectul „Securitatea aprovizionării cu apă și sanitație în Moldova”
Numărul Proiectului: P173076
Numărul Creditului: 7027-MD
Titlul Contractului: Executarea lucrărilor de îmbunătățirea facilităților WASH în instituțiile sociale publice de educație: Nord-3
Nr. de referinţă: MD-PIU-NORLD-499566-CW-RFQ
Data: 27 iunie, 2025
Localitățile:
Lot 1:
1. Gimnaziul Braniste din satul Braniste, raionul Riscani;
2. Liceul Teoretic Varatic din satul Varatic, raionul Riscani.
Lot 2:
1. Gimnaziul Rudi din satul Rudi, raionul Soroca;
2. Gimnaziul din s. Darcauti, r-nul Soroca
Către: Agenți Economici / Companii de construcție
Stimate(ă) Domni/Doamne,
1. Proiectul „Securitatea aprovizionării cu apă și sanitație în Moldova”, finanțate de către Banca Mondială (PSAASM) în numele Oficiului Național de Dezvoltare Regională și Locală vă invită să prezentați oferta de preţ pentru: Executarea lucrărilor de îmbunătățirea facilităților WASH în instituțiile sociale publice de educație: Nord-3.
2.Pentru a Vă ajuta la pregătirea ofertei de preţ, la prezenta, se anexează proiectul de execuție, specificaţiile şi devizul de cantităţi precum şi un formular model pentru prezentarea ofertei. Ofertele sigilate conform formatului anexat, trebuie să fie expediate la adresa de mai jos până la 21 iulie 2025, ora: 11.00
3. În evaluarea ofertelor, Beneficiarul va stabili pentru fiecare propunere prețul evaluat prin ajustarea prețului de cotare prin corecție pentru orice erori aritmetice, după cum urmează:
a. în cazul în care există o discrepanță între sumele în cifre și litere, suma în litere va prevala;
b. în cazul în care există o discrepanță între prețul unitar și total pentru o poziție care rezultă din înmulțirea prețului de unitatea la cantitate, prețul unitar cotat va prevala;
c. dacă un antreprenor refuză să accepte corectarea, oferta sa va fi respinsă.
4. Oferta Dumneavoastră trebuie să fie valabilă pe o perioadă de patruzeci și cinci (45) zile începând cu data de 4 septembrie 2025, ora 11-00 (termenul limită de depunere a ofertelor).
5. Achizițiile se vor desfășura în conformitate cu:
i. Regulamentul Băncii Mondiale privind achizițiile pentru împrumutații din cadrul finanțării proiectelor de investiții – ”Achiziții pentru finanțarea proiectelor de investiții de bunuri, lucrări, servicii de neconsultant și servicii de consultanță”, emis la 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2016, 1 august 2018 și noiembrie 2020; și
ii. cele mai recente ”Ghiduri privind prevenirea și combaterea fraudei și corupției în proiectele finanțate prin împrumuturi BIRD și credite IDA”.
6. Antreprenorul, care îşi retrage oferta pe parcursul perioadei de valabilitate şi / sau refuză să accepte contractul, când şi dacă acesta îi va fi adjudecat, va fi exclus din lista contractanţilor pentru proiect pe un termen de doi ani.
7. Pentru informaţie şi îndrumare, la prezenta sunt anexate Instrucţiunile pentru Ofertanţi şi Termenele şi Condiţiile Contractului.
8. Oferta Dumneavoastră în limba română poate fi depusă pentru unul sau mai multe loturi în cadrul acestei invitațiiși se va baza pe prețul unitar și total indicat în Devizul de Cantități pentru un contract cu rată unitară fixă. Valuta pentru prețurile oferite și de plată trebuie să fie Lei Moldovenești. Oferta va include toate taxele, impozitele locale și alte taxe plătibile de către Antreprenor, în conformitate cu legislaţia naţională. Preţul nu va include Taxa pe Valoare Adăugată (TVA) în Republica Moldova, pe motiv că bunurile, serviciile și lucrările procurate în cadrul acestui contract sunt supuse taxei pe valoare adăugată la cota zero (Legea nr. 376 din 29.12.2022 și Hotărîrea Guvernului nr. 105 din 28.02.2023 și modificările ulterioare).
9. Beneficiarul va atribui contractul Ofertantului a cărui ofertă de preţuri a fost determinată să fie substanțial conformă acestei invitaţii de oferte de preţuri și care a oferit cel mai mic preț evaluat în ofertă, fiind totodată calificat pentru executarea lucrărilor respective.
10. Cantitățile de lucrări, proiectul de execuție, desene și informații suplimentare pot fi obținute gratis prin solicitare la adresa de e-mail: tender@ondrl.gov.md. Scrisoarea de solicitare poate fi în forma liberă și trebuie să conțină: denumirea agentului economic, date de contact (adresa, E-mail, nr. de telefon), numele de contact.
11. Contractul va fi guvernat de termenii și condițiile din proiectul de contract anexat.
12. Inspecții și Audit
12.1 Antreprenorul se va conforma tuturor instrucțiunilor Managerului de Proiect care sunt conforme cu legile aplicabile pe șantierul obiectului.
12.2 Antreprenorul va permite, și va obliga Sub-contractanții săi de a permite, Băncii și/sau persoanelor sau auditorilor numiți de Bancă de a inspecta și/de a verifica conturile și înregistrările și alte documente referitoare la oferta depusă pentru a furniza servicii și îndeplini obligațiuni ale contractului. Orice nerespectare a acestor obligații poate constitui un subiect care cade sub incidența practicilor interzise și poate servi drept motiv pentru rezilierea contractului și/sau impunerea de sancțiuni de către Banca (inclusiv, fără limitări la determinarea neeligibilităţii), în conformitate cu procedurile de sancțiuni ale Băncii.
13. Ofertele de preț vor fi expediate pe suport de hârtie în plicuri sigilate până la data de 21 iulie 2025 ora 11-00 ora Moldovei la adresa de mai jos.
14. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 21 iulie 2025 ora 11-00 ora Moldovei la adresa de mai jos.
Proiectul „Securitatea aprovizionării cu apă și sanitație în Moldova”
Adresa: Chișinău, Republica Moldova
Strada: Capriana, 50,
Etajul 3, of. 327
Telefon: + 37369131817; +37369265292
Email: tender@ondrl.gov.md











