EVUR, autovehiculul electric cu autonomie nelimitata, inventia americanilor care va revolutiona lumea stiintifica

Tot mai multe invenții sunt lansate și făcute cunoscute publicului larg. Iată că lîngă noile concept-car care funcționează cu thoriu  sau Quant e-Sportlimousine a nemților ce funcționează cu apă sărată, un nou concept american vine să spargă topurile privitoare la electric car. Concernul Tesla creează în prezent 2 modele de autovehicule electrice și în premieră un SUV, total electric, dar cu o autonomie maximă de pînă la 400-500 de Km, după care necesită reîncărcare. Acest nou concept EVUR este un model revoluționar care ne va rupe total de hidrocarburi și poluare. EVUR este un vehicul total electric, care este echipat cu un sistem de încărcare cinetică, care va permite vehiculului să se deplaseze un interval nelimitat de timp și kilometrii, fără necesitatea de a opri și a reîncărca, folosind propria putere continuu. În plus, vehiculul va produce energie în exces, generată de un sistem patentat nano-electric (bazat pe nanotehnologie) cu mai multe faze de încărcare, care atunci cînd energia este depozitată la bord în niște super-condensatori, mai tîrziu poate fi conectat pentru putere acasă, sau a încărca rețeaua electrică națională pentru vînzări sau credit (deci poate funcționa și ca o microcentrală electrică).

Atunci cînd este folosit, potențial de milioane de americani, –EVUR– va revoluționa ecuația întregii puterii electrice naționale, prin transformarea fiecărui vehicul într-o centrală electrică, prin conversia mișcării neutilizate pasive și cinetice în energie, creînd putere prin regenerare. Prin configurația sa –EVUR–, utilizează sisteme de generare a energiei pasive și cinetice la bord, care produc energie electrică de către un grup divers de brevete sinergice și invenții noi, ce folosesc acum:

* Material supraconductor revoluționar pentru a depăși limitările de conversie electrice atît de captare a energiei cinetice și pasive, cu eficiență nanomatică.

* Un revoluționar sistem de stocare a energiei la bord, prin super-condensatori.

* Un revoluționar sistem integrat de asamblare ușoară a vehiculului printr-un sub-cadru care combină rezistența dincolo de oțel, printr-un superconductor de circuite plasmonic.

* O revoluționară gamă de antene din metamateriale ce oferă o retenție  ambiantă de energie electrică, de transmisie fără fir (wireless) și de distribuție cu o precizie nanometrică, plus metodologii suplimentare plug-in de energie convențională.

* Sisteme revoluționare de management electric la bord, putere nano-optică ce include condensatori mari de retenție, nanotub de carbon / conductori elastici cu un dispozitiv de management al bateriei termice.

* Pachete gemene revoluționare în impulsuri de 71 kWh / litiu, de baterii cu o multitudine de sisteme primare, secundare și terțiare la bord, cuplate cu motoare electrice gemene, răcite cu apă, de 400 de cai putere și un cuplu motor de 590 Nm la 850 amperi și 338 volți, cu o singură viteză / transmisă axial.

Aplicații ale următoarelor surse de energie cinetică și pasivă utilizate de EVUR: Mecanice, magnetice, acustice, centrifugale, gravitaționale, atmosferice, radiante, termice, solare, regenerare motrică, piezo-electrice, fotovoltaice și eoliană.

Prin combinația tehnologiilor în generarea și depozitarea energiei electrice, în toate aceste autovehicule, puterea continuă este suficientă pentru a călători nelimitat, fără oprirea pentru reîncărcare. MAI MULT, prin combinarea forțelor fizice ambientale rezultate datorită mișcării sau altor procese, energia suficient produsă, poate fi recoltată, utilizantă, depozitată și distribuită peste cerințele unui vehicul electric, într-o gamă NELIMITATĂ. De asemenea, prin combinarea generatoarelor electrice primare, secundare și terțiare, puterea redundantă de la bord poate fi folosită ulterior în casă, prin prize – sau transmițînd-o wireless în Grila Națională Electrică și supusă vînzării. 

Despre acest nou concept EVUR, amintește și inginerul român Gheorghe Bordeianu, cel care susține că a inventat motorul cu apă. “Pentru mine, motorul cu apă nu mai e ceva “uau”. Am proiecte mai valoroase decît acesta. Acum lucrez la automobilul 100% electric, dar nu cu baterie. Fac un motor electric cu autonomie nelimitată. Prin invenția mea, motorul respectiv se va alimenta din energie cosmică. Practic, este o aparatură electronică, capabilă să capteze această energie din spațiu. Ce nu știu oamenii este că energia există, dar noi nu știm să o captăm. Asta vreau eu să fac acum”, s-a destăinuit Bordeianu, pentru desteptarea.ro. (Sursa: evur.us; burebista2012.blogspot.com)