CETĂŢENII CARE VOR SĂ PLECE PESTE HOTARE POT SOLICITA INFORMAŢII PRIN TELEFON

Începînd de pe 1 august, cetăţenii care doresc să plece peste hotare vor putea solicita mai multe informaţii despre serviciile vamale la Centrul Unic de Apel (Call Center) al Serviciului Vamal.

Call-Center-ul lansat, pe 1 august, este dotat cu două linii: anticorupţie şi informare. La linia de informare cetăţenii vor putea afla regulile de introducere şi scoatere de pe teritoriul ţării a mărfurilor şi mijloacelor de transport, regulile de declarare a valutei ş.a. La linia anticorupţie vor putea fi semnalate orice situaţii de conflict, corupţie, fraude, inclusiv probleme urgente care nu suportă amînare. Toţi cei interesaţi de serviciile de mai sus pot apela la numărul unic de telefon (373) 574 111. Operatorii vor răspunde direct solicitanţilor în limbile română, rusă şi engleză. În afara programului solicitările de informaţii vor fi înregistrate prin intermediul robotului.

Apelurile sînt confidenţiale şi efectuate la tarif ordinar.

Moldpres